onsdag den 29. februar 2012

Maria Black og Neglelak!


Marie Black er et sindsygt lækker mærke indenfor smykker! Det ses også tydeligt i disse billedcollager! Er helt vildt forelsket i stort set det hele. Hun har alt - både feminint og vildt råt!
Jeg ville ønske jeg havde råd til at købe det hele NU, men det er også meget godt at have noget man kan ønske sig :-)






LÆKKERT NEGLELAK:




Denne neglelak er en ønske neglelak, da den koster intet mindre end 130.000 DOLLARS! Den er ægte diamanter der sidder på flaconnen!


Den fås dog heldigvis også til menneske-pris i en helt almindelig model - med helt samme lækre guld farve :-)


Models own laver nogle super lækre farver, og er helt vilde med de her lidt metallic farver!


Åh hvor er jeg forelsket i OPI muppet collection! Synes de er så lækre - og tror også jeg er nødt til at købe en af dem en dag. De kan jo findes på E-bay en del billigere end i butikkerne i Danmark, og de ankommer faktisk rimelig hurtigt! Specielt den grønne lak fanger min opmærksomhed!


Hvad skal jeg sige? MMH OPI ;-)


Jeg tror ikke jeg behøves skrive at jeg er helt vild med essies forårs lakker - og har også besluttet mig for at købe 4 stk. af dem inde på Billigvoks.dk - for 38 kr. pr. stk er simpelthen for billigt til at gå glip af!


Nyeste e-bay fund:



Jeg er nødt til lige at vise den halskæde jeg købte igår, igen! Synes simpelthen det er utroligt at det kan købes for 45 kr! Nu er jeg spændt på at se kvaliteten på den når den lander i min postkasse! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar