onsdag den 22. februar 2012

Size zero?!

Nu er modeugen næsten lige slut - og det medfører altid snak om alt for tynde modeller, med alt for lange ben og alt for små bryster ;-D


Jeg er selv en pige der ikke er en size zero - og som egentlig altid kæmper med de ekstra kilo.
Sidste år var jeg på et slankehold i 3 måneder, hvor jeg endte med at tabe 12 kg. Det er uden tvivl det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv - jeg gjorde det via et hold i Fitness world i Randers v/ Morten René Pederzen! Jeg kan anbefale det til alle - han er simpelthen så utrolig dygtig og motiverende.
Læs om ham, hans bedrifter og hans hold her!
Han går også meget op i, at man ikke kun skal være på hans hold for at tabe sig, men det handler ligeså meget om sundheden - at få en ny livsstil.

Men efter de 3 måneder var det en smule svært at holde vægttabet nede, selvom man havde fået en masse gode råd og hjælp med på vejen! Så jeg fortsætter kampen mod de overflødige kilo.
Jeg synes bare at det er så forkert at målet for de fleste kvinder er en størrelse NUL - for det er jo ikke sådan en kvinde skal se ud! Vi skal have former, vi skal have hofter og store bryster.. MEN jeg må jo indrømme at jeg selv ville ønske jeg var helt åleslank! Det er jo sådan man "SKAL" se ud i dag. Personligt synes jeg det kunne være SÅ fedt hvis næste modeuge ville være med udelukkende str. 38-40 modeller! Det ville være et fedt signal at sende - men det kommer desværre nok aldrig til at ske, og hvorfor ikke?!

Nej tak til dette syn på catwalken!

JA TAK til modeller som Tyra Banks!

Der var en blogger i Sverige der lagde billeder ud af sin størrelse 40 krop i bikini. Og der var stor diskussion om man overhovedet kunne tillade sig det (Se billederne her)
Jeg synes personligt det er rocker sejt - stor respekt herfra :-)
Jeg forstår slet ikke diskussionen?! Hvorfor skulle hun dog ikke kunne tillade sig det? - hvis hun var en størrelse 55 og havde lyst til at ligge billeder ud ad det, skulle hun da være mere end velkommen! Måske det ikke ville være det flotteste syn, men hvis hun var tilfreds med sin krop er det da bare fedt!

...

Jeg faldt lige over en ret intressant artikel på woman i dag. Den handler om at finde sin egen stil - og det kan godt være rigtig svært (specielt hvis man godt kan lide det hele)!
Jeg tror efterhånden jeg har fundet min stil, men har du fundet din?!


...

Jeg vil slutte af med, at sige tusind tak til alle jer der læser med hver dag! Hvor er jeg bare beæret og rørt over at så mange synes min blog er værd at læse igen! Jeg vil med glæde tage imod gode råd, ønsker i måtte have om mine næste indlæg.. Men bare tusind tusind tusind tak - og et stort tak skal også lyde til mine søde veninder som har linket bloggen videre ud på både facebook og deres egen blogs :-) I LOOOOVE YOU!


1 kommentar: