tirsdag den 7. februar 2012

Dreamy nails ..

Som nævnt tidligere har jeg en svaghed for neglelak.. Og det har jeg nok fordi jeg tidligere har haft gelé negle på i omkring 8-10 år (hvilket jeg har elsket - men økonomien var ikke til det efter jeg flyttede), så jeg kan ikke holde ud hvis de ikke altid er pæne at se på.
Og så elsker jeg bare, at man kan få et helt nyt udtryk i sin stil, ved at ligge en ny farve på sine negle ;-)


Jeg vil give nogle tips til at holde neglene flotte, og jeg vil anmelde nogle produkter fra fx Sally Hansen som min søde veninde og blogger (se hendes blog Her) har introduceret mig for.

Først nogle gode negleråd:

 - Få rigeligt med B-vitaminer det styrker neglene
- Giv dine neglebånd lidt negleolie og afslut med en god håndcreme inden du går i seng, det giver neglene fugt
- Brug neglelaksfjerner uden acetone
- Brug ikke en neglefil der er alt for hård
- Dine negle vokser ca. 1 mm om ugen hvis du passer godt på dem
- Drik masser af vand det gør også at dine negle får fugt (også er vand jo bare sundt og godt)
- rør en spiseskefuld citronsaft ud i en kop vand. Dyp neglene i væsken og masser  i et par minutter
- Ønsker du at hærde bløde negle, kan du styrke dem, ved at dyppe neglene i varm, økologisk olivenolie i 20 minutter hver anden dag

 

Anmeldselse af Sally Hansen:

Jeg har brugt nedenstående Sally Hansen produkter den sidste uges tid med stor fornøjelse..
Jeg har meget ødelagte negle, efter at have haft gelé negle på i så mange år, og det kan tydeligt ses og mærkes.. Da jeg så fik det tip af min veninde at bruge Sally Hansens skønne produkter skyndte jeg mig ud for at købe:





Jeg havde både brug for, at mine negle blev tykkere og længere.. Og jeg kan kun bruge rosende ord om disse to miracle workers - for det er hvad de er! Derforuden gav jeg endda kun 90 kr. for "Nailgrowth miracle" og sølle 60 kr. for "Miracle nail thickener" - og de kan købes i Matas!

Man kan mærke at de virker fra det første sekund man tager det på. Det føles næsten som om det går direkte ned og styrker dine negle imens man påfører det - det er jo fantastisk.. Og de bliver stærkere med det samme. Jeg kan kun anbefale alle der har tynde negle der ikke vil gro til at prøve disse to mirakel kure..

Olien bruger jeg rigtigt tit, og jeg kan mærke det er rigtig godt for mine neglebånd. Jeg har haft den her olie i et par måneder, og jeg har stadig over halvdelen tilbage - så den er klart pengene værd (Den koster 60 kr. i Matas) 



Det skal jo lige siges, at der findes rigtig mange flere produkter fra Sally Hansen i Matas - jeg havde dog kun brug for at prøve de ovenstående, så endelig sig til hvis i har prøvet nogle af de andre af hendes produkter ;-)


SMUK NEGLELAK FRA ALESSANDRO:



Den her neglelak er simpelthen så utrolig smuk, at det må blive mit næste projekt at anmelde.. Jeg har dog ikke købt den endnu, men den kan købes for 189 kr. hos Alessandro på Bogensevej 2 i Vorup (hvis de har flere selvfølgelig).
 Her er jeg nødt til lige at indskyde, at min tidligere "negledame" Catarina arbejder hos Alessandro - hun er et besøg værd hvis man vil have gudesmukke negle.

...

Jeg har mange forskellige slags neglelak, og mange forskellige mærker. Jeg elsker mine Chanel udgaver, MEN det er nok mest fordi jeg elsker deres flacon og let's face it - de laver bare de flotteste farver! Jeg er dog en anelse skuffet over kvaliteten af Chanel neglelak. Det holder altså bare ikke helt så længe som det burde til 175 kr. Men mine GOSH farver holder omkring 2-3 gange længere, og koster kun omkring 60 kr.

GOSH laver ofte nogle limited editions - og i efteråret købte jeg 3 skønne special editions.. En mørkegrøn, mørkeblå og en blommefarvet (som er blevet en af mine yndlingsfarver til alt)Og de kan stadig købes i butikkerne.

By the way så har Matas tilbud på GOSH neglelak på deres webshop til kun 35.95 kr. ;-) Så 24 kr. sparer man! 1-2-3 shop amok..




Denne lille søde gadget er også for kær.
Man trykker sin finger ned på den grå plade, også begynder den lille abe at puste på din finger - og vupti så er din neglelak tør. Jeg har selv købt den :-)

Den koster kun 55 kr. og kan købes her

1 kommentar: