fredag den 10. februar 2012

Wants and needs!

Så blev det tid til min svaghed for kjoler..
Jeg har på denne fredag fundet en masse smækre lækre kjoler der er til salg på fx ASOS, Nelly og H&M netop nu - så de kan shoppes med det samme :-)



Denne kjole er fundet på Nelly.com og er fra Vero Moda til kun 179 kr. Den er super fin til de sarte rosa sko - men en rå cowboy jakke eller en sort blazer ville give et fedt sæt!
Find den her!


Denne kjole synes jeg er en smuuule udfordrende - men har man den rigtige figur vil den være lækker til en tur i byen. Man kunne også bruge denne med en sort blazer over (en rå cowboy vest ville heller ikke være dårligt med et par mørkeblå converse!)
Denne kjole er fundet på ASOS til 230 kr.
Find den her!


I AM IN LOOOOVE! Den her er så fed på den fede måde :-) River Island har gjort det igen.. Og til kun 230 kr. er det jo et røver køb. Jeg har allerede besluttet mig for at købe den.
Find den her!


Kjolen her fandt jeg på Nelly. com til kun 279 kr. Så kan man vise sine smækre stænger frem (hvis det er en realitet) Synes i hvertfald den er super elegant - OG BILLIG.
Find den her!




Jeg behøves slet ikke skrive hvordan den her kjole skal bæres - for billedet fortæller alt.
Synes det er noget så cool med et par smarte converse, i enten sorte som på billedet, eller i mørkeblå eller cremefarvet.. Hatten sætter lige prikken over i'et (H&M sælger nogle der ligner rigtig meget i butikkerne til ca. 170 kr.) Kjolen koster 349 kr!
Kjolen kan købes her!


Mmh. Pudderfarve! Mere behøves vidst ikke siges om denne skønhed.
JO - den kan købes i sort og hvid (hvis man som en af mine kære veninder ALTID kun har sorte kjoler på ;-))) Den koster 440 kr.
Kjolen kan købes her!



Hvis man har et forestående bryllup man skal deltage i (som mig selv) er den her kjole helt perfekt til anledningen!
Jeg overvejer i hvert fald at købe den til, at min kærestes søster og hendes forlovede skal giftes til sommer! (det er jo altid dejligt at have en undskyldning til at købe nye flotte kjoler) Denne kjole er fundet på Nelly og koster kun 479 kr.
Den kan købes her!


Endnu en kjole jeg muligvis ikke selv ville hoppe i, som det første (nok mest fordi jeg ikke kun vejer 40 kg. som modellen) men jeg synes den er hammer flot til en tur i byen med et par sorte stilletter :-) Kjolen koster 279 kr.
Den kan købes her!


Jeg slutter af med en (efter min mening) meget elegant kjole fra Vero Moda.
499 koster denne kjole - og det synes jeg faktisk den er værd.. Den er super elegant og ikke på den kedelige måde - halsudskæringen er perfekt til en flot og enkel halskæde - og så er det dejlige jo med sorte kjoler, at man kan have hvilken farve sko på man ønsker :-)
Kjolen kan købes her!

GOD FREDAG ALLE SAMMEN :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar