torsdag den 23. februar 2012

Jeg elsker torsdag!!!


JEG ELSKER KVALITETSTID MED MIN LEJLIGHED!

Jeg har haft en rigtig hyggelig Camilla-aften, og jeg har nydt det helt vildt. Jeg har læst Eurowoman og Jeanne D'arc blad, drukket te, spist vindruer, hørt god musik (jeg har netop fundet ud af jeg har uanede muligheder - takket være Yousee's Yousee player! THANK GOD), ryddet op, fundet tøj frem til imorgen, sunget, danset, lagt ny neglelak, lavet ny "smykke-udstilling". Og jeg elsker den allerede.. Jeg har brugt de æsker jeg har fra Louis Vuitton (det franske navn passer jo perfekt til stilen) - Prada æskerne er bare fordi jeg synes de er lækre!  

Her er lidt billeder fra min helt egen hygge-aften: 



















Lige nu sidder jeg og hører et gammelt Craig David album - og hvor er han dog bare skøn! 

Sweet dreams :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg er ikke tosset med LV, men åh... kan man købe en camilla aften via smartbox, eller? JEG VIL HA'!

    .. får helt lyst til at drikke te!

    SvarSlet
  2. Du er simpelthen altid så sød og positiv! TAK :-)
    Og det kunne da være jeg skulle lave en smartbox med kvalitetstid med mig ;-))
    Jeg kan jo lige skrive næste gang jeg er i København!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen du har virkelig sans for flotte ting jo, hehe..
      Ja jeg er blevet ret positiv.. men det var sandelig også på tide :)

      Og du skal da bare sige til. så giver jeg en guided tur rundt.. strøget, burger king.. ja ;)

      Slet