lørdag den 11. februar 2012

Bags, bags, bags!


Endnu en af mine yndlings grunde til at shoppe! Jeg kunne købe tasker hver evig eneste dag.. 
Kan godt lide den her taske fra pieces.. Synes den er fed til det meste! Kun 249 kr.
Den kan købes her! 



H&M har lavet denne taske, som også kan fås i to grå nyancer. Jeg har også set den i virkeligheden og den ser ikke falsk-læder-agtig-ud, og det kan jeg godt lide :-) 
Den koster kun 179 og kan købes her!

Den her taske er fantastisk! Jeg har den selv i både sort, muldvarpe-farvet og også i denne skønne rosa farve. Der kan være utrolig meget i tasken, og den er fantastisk at have på. 
Den koster kun 138 kr. og kan købes her!


I kan måske fornemme et mønster i mint farver. Jeg synes de er så yndige - specielt når foråret snart kommer! Den her har så fin en farve og koster kun 137 kr. og kan købes her!


Denne taske er lidt mere dyr end de andre - men jeg synes de to sarte farver er skønne sammen. 643 kr. koster den og den kan findes her!


Synes denne taske er ret retro smart. 
Den kan købes her!

Lækker clutch som jeg synes ville være super lækker med en helt hvid kjole og et par ballarinaer i samme farve som clutch'en. Skønt sommersæt (kunne evt. gøres lidt mere rå med enten en læderjakke eller en cowboyjakke)Den koster kun 183 kr. og kan købes her! 

H&M har altså nogle vildt flotte tasker engang imellem, og jeg synes denne er en af dem! Den koster kun 199 kr. og kan købes her!



Afslutningsvis har jeg en veninde der har sin super lækre Louis Vuitton taske til salg på Trendsales - find den her!
Den er super lækker og jeg elsker det mønster - har selv dette mønster i min pung! Så skynd jer ind og byd byd byd! :-) 


Jeg vil slutte af med at vise et billede af mine egne tasker, jeg elsker hver og en! :-)


Jeg har valgt at hænge alle mine tasker på en knagerække - det giver et meget bedre overblik :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar