søndag den 19. februar 2012

Wihuu!

Jeg synes selv jeg gjort et godt køb i dag, og så endda i Føtex! 3 stk. GOSH neglelak for 45 kr. Helt ærligt! det er da guld værd at kunne købe 3 stk. til mindre end 1 neglelak normalt koster.
Jeg valgte disse 3:


Den pink købte jeg fordi jeg så Pernille Rosendahl have den lækreste neon pink neglelak på i fredagens show! Og jeg er ret så overbevist om, at det er selvsamme neglelak, som jeg netop har købt. Den hedder Flamingo :-) 


Jeg har spist brunch med to gode veninder i dag - og det er jo en skøn måde at starte sin søndag på - dog stadig med forstuvet, blå og meget øm tå! Dobbelt op på øv..
Da solen skinnede ind i lejligheden i dag, fik jeg sådan en lyst til at hoppe i min pels-poncho og et par forårs sko. Jeg går egentlig ikke ind for, at tage en masse billeder af mig selv, men må jo hellere vise mine egne outfit's i ny og næ :-)


Poncho: E-bay
Bukser: Vero Moda
Taske: Gucci
Tørklæde: Vero Moda

...

Kan i have en skøn søndag alle sammen :-)


1 kommentar: