lørdag den 25. februar 2012

Jaaaay!

I dag har stået på mor-datter-hygge i Århus! Skønt vejr (dog en smule blæsende, hvilket jeg muligvis skulle have gjort et notat om INDEN jeg tog hat og poncho på) 

Vi spiste brunch på Café Cross, og mmmh hvor smager det dog bare godt! Så gik vi ellers og kiggede butikker i Latinerkvarteret i dag. Jeg har tabt min udfordring, for jeg kunne ikke lade være med at købe det jeg har købt i dag - og jeg kommer ikke til at fortryde det! 

Igår aftes så mig og min far Bodyguard fra kl. 22:00-00:40, for så at opdage at den kom igen i dag kl. 13:00. Skønt at kæmpe for at holde øjnene åbne igår for det! Men filmen er nu altså bare helt fantastisk :-)

Her er lidt billeder fra min lørdag:







Det er en super lækker håndsæbe fra Malene Birger - med 70 % på - så den kostede kun 44,5 kr.! Jeg ville næsten give 44,5 bare for posen - synes den er noget så smuk!! 
Marc Jacobs tasken har jeg længe gået og overvejet da jeg har en god veninde der har den - og hun fortalte så, at den slet ikke er så dyr som jeg egentlig gik og troede den var :-) Og jeg havde 1.000 kr. fra et serverings-job som var et godt tilskud til den :-) jeg elsker den allerede.. 

Resten af eftermiddagen skal gå med rengøring, støvsugning og oprydning. Aftenen skal tilbringes i familiens tegn til min højtelskede bedstemors fødselsdag (OG DER SKAL SES VOICE FINALE KL. 20:00!!) 

SKØN LØRDAG FOLKENS :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar