lørdag den 18. februar 2012

SALE!

Så fik jeg taget nogle billeder af ting jeg har til salg :-)





Blazer med nitter fra SAND





Vest med nitter fra SAND


Lækker lækker creme-farvet læder jakke fra SAND. 


Lakse/pudder farvet kjole fra Envii. Købt i Samsøe Kbh.


Lyserød/laksefarvet kjole fra Second Female


Hvid, creme, laksefarvet og brunlig kjole fra Object


Kjole fra Le Grenies (købt i Loftet) 


Lavendel farvet kjole fra H&M (har den også i Rosa hvis det skulle være noget)


Cowboy jakke fra Only


Hvid og blå-stribet "jakke" fra SAND


Sort lækker kjole fra Patricia Pepe med snor i taljen


Flot sort kjole med detaljer foran fra SAND


Hvis i vil vide størrelser eller pris er i velkomne til at skrive :-)

... 

I dag har været en god dag - på trods af at jeg har hamret min fod ind i væggen (ved et uheld) og derved forstuvet min lille tå! Dette bevirkede at jeg selv måtte halte over i byen for at få frokost med en veninde, alt imens jeg lignede en med falsk ben.
Hvis man ikke kan grine af sig selv, så ville verden blive et kedeligt sted. Og jeg ville da også grine af mig selv, hvis ikke det var fordi det gør herre hammer nas. Måske jeg skulle få nogle frosne ærter på, og slappe af. 

Jeg nåede dog lige at købe et par øreringe og en halskæde af min gode veninde nede i Bestseller. De ser sådan her ud: 


Halskæden er fra Pieces, de koster kun 129 kr.


Øreringene er også fra Pieces, de koster kun 59.95 :-)


Jeg glæder mig til at se Voice med kæresten og mine forældre i aften! Personligt hepper jeg på Mathias Pachler (og ikke kun fordi han har et nogenlunde udseende)men fordi jeg synes han synger helt fantastisk.. GO MATHIAS :-D 

RIGTIG GOD LØRDAG FOLKENS! 

5 kommentarer:

  1. ÅH nej, jeg vil have dit klædeskab!
    Hvad str er den første blazer med nitter????? :)

    SvarSlet
  2. Hehe du er sød, Ina! :-)) Jeg er lige ude hos mine forældre, så jeg tjekker lige når jeg kommer hjem - men jeg er ret overbevist om at det er en 38! Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. PLEASE vær en 34 !!!!!!!! PLZ!!!!!!!!!!!

      Slet
  3. Det er en 38, desværre søde :-)
    Jeg tror ikke jeg ejer noget som helst i str. 34 ;-))

    SvarSlet
    Svar
    1. PIV.. Øv da. Nå. Så må jeg savle videre over dit tøj, suk.... :)

      Slet