mandag den 20. februar 2012

Colour-block!

Her er denne dags op-og nedture:




Nedture:

1. Lilletå stadig brækket eller forstuvet (håber snart den vender tilbage til normal tilstand, så jeg ikke skal ligne en der burde være under opsyn når jeg bevæger mig rundt)
2. Lavet dum og træls fejl på job!! (Har dog sød chef der sagde: Man lærer noget hver dag)
3. Kontoen har haft set bedre dage
4. Der er først løn igen om 1 uge og 2 dage
5. Vågnede kl. 05:45 med voldsom hovedpine, som fortsatte til kl. 07:00 indtil panodilerne kom på banen


Opture:

1. Solen skinner (engang imellem)
2. Jeg skal til forpremiere på "Hvidstens-gruppen" med min søde veninde
3. Så min søde kollega Tanias lille pige Freia(ååårh hun er sød!)
4. Nød min frokost i min lejlighed med et afsnit Dharma og Greg
5. Skal lave mad med min kæreste når jeg får fri

Ja det er vidst de op og nedture min dag bære præg af.
I morgen må egentlig gerne komme med lidt flere positive ting!


...

Jeg faldt i weeekenden over nogle lækre farverige bukser som H&M har lavet. De er total forårs-agtige, da foråret vil blive meget farverigt - og farverne skal blandes på kryds og på tværs. Jeg er normalt mest til pudderfarver og jordfarver - men man er jo engang imellem nødt til at prøve noget nyt, og det kunne helt sikkert være et projekt for mig, at prøve at hoppe i sådan et par farverige bukser. De kan købes her! i rigtig mange festlige farver.






Hvidsten-gruppen


Jeg glæder mig helt vildt til at se denne film i aften. Jeg er meget spændt på, om jeg kommer til at stortude, fordi den jo desværre ikke ender helt vildt godt.


Det er en forpremiere, hvor Anne-Grethe Bjarup Riis, Regner Grasten og Thomas Ernst fortæller om filmen bagefter - et super arrangement, som jeg glæder mig til at anmelde imorgen ;-)

Læs om filmen her!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar