mandag den 13. februar 2012

Skønhedsgenveje ..

Kender i det når man om morgenen pludselig opdager at klokken er 5-minutter-i-jeg-kommer-for-sent? 
Så læs med her - hvor jeg kommer med nogle tips til hvordan du kan komme hurtigere igennem din morgen rutine :-) 


1. Gå i bad dagen før. Jeg elsker også et morgenbad, men der er chancen for at man ligger for længe i sengen, også når man ikke i bad, og det må ikke ske. Prøv eventuelt at lave en fletning med vådt hår - så har du pludselig fine krøller når du tager den ud om morgenen.


2. Hvis i ikke kan undvære jeres morgenbad, var det en mulighed at bruge en kombineret shampoo og balsam. Det kan købes i alle supermarkeder.


3. Spring et par hårvaske over (man kan jo godt gå i bad uden at håret skal igennem den helt store tur) det er nemlig ikke sundt for håret at blive vasket mere end 2-3 gange om ugen - hvilket jeg tror de fleste af os kan sige vi overdriver med. 
Der er opfundet tør-shampoo som er en fantastisk opfindelse. 
Det kan fx købes her til 85 kr. 


4. Drop alle mulige renseprodukter. Brug renseservietter. Her er makeup fjerner i når man køber dem. Jeg bruger det selv, og synes det er meget nemmere og hurtigere end at finde vatrondeller og makeup fjerner frem. Det skal selvfølgelig tages af inden man går i seng. Ole Henriksen laver nogle ret lækre nogle - køb dem 
her! Jeg bruger selv en udgave fra Loreal, de kan både købes i Føtex, Super Best og Matas og koster omkring 60 kr. 


5. Synes du også det tager lang tid at få foundation på? og nogle dage er det som om farven ikke ligger ordentligt. Brug en dag creme med farve i. Jeg elsker Nilens jord produkter, og de har lavet en rigtig lækker dagcreme med farve i. Køb den her!


6. Hvordan får man nemt og hurtigt rødmende kinder og kysseklare, rosenfarvede læber? Den dovne pige har fat i den lange ende her, for der er både penge og tid at spare med dette tip. Køb en fin og fugtgivende læbepomade, der indeholder en smule rød farve. Du kan nemlig både duppe den på kinderne og læberne, og med det samme opnå et friskt, naturligt ungpige-look uden brug af blusher og læbestift eller andre tidsrøvere. Køb en her! Kun 5 pund.


7. Et lille mad tip - hvis du spiser havregryn eller cornflakes til morgenmad, så hæld dem op i en skål om aftenen, så er de klar-parat til at spise når du vælter ud af sengen :-) (et lille tip fra en god veninde) 


8. Man skal selvfølgelig finde tøjet frem dagen inden, så man ikke står og har tøj-krise om morgenen - det er altså et no-go. Det gør også at man kan sætte nogle lidt sejere sæt sammen, da man nemmere kan overskue detajlerne når man har tid og overskud. 


Håber det kunne bruges :-)  

Synes lige jeg vil vise et par smukke vinter-sol-billeder fra min gåtur igår.. Danmark kan altså godt været ret så smukt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar