fredag den 17. februar 2012

170212 :-)

Fredag er nok min yndlingsdag på hele ugen!
Jeg har intet imod at arbejde i dag, for jeg ved der venter mig to fridage lige om hjørnet.
Jeg har allerede været oppe siden 05:30 for at pine mig selv med en times spinning kl. 06:15 :-)

I aften skal jeg hygge med x-factor, frugt og nybagte boller og en kær veninde jeg har kendt siden jeg blev født, og jeg glæder mig utrolig meget!

Jeg synes faktisk lige jeg vil reklamere lidt for nogle super lækre hjemmesko som hun sælger. 

Varme og vanedannende hjemmesko i filtet uld. Dansk design som er håndlavet i Nepal. 100% ren, naturlig og slidstærkt uld.

Findes i en lang række forskellige farvekombinationer, som kan ses i galleriet, og går fra størrelse 19-51.
...

Priser er som følgende:

Voksne: 300 kr. pr. par og 2 par for 500 kr.
Børn: 200 kr. pr. par og 2 par for 300 kr.

For yderligere information eller bestilling kontakt:




...

Jeg har fået flere forespørgsler på, at sætte mere tøj sammen på forskellige måder, da det for nogen kan være svært at have tid, og overskud til selv at komme med ideerne!
Selvfølgelig vil jeg hjælpe med det - hvis i skulle have et bestemt stykke tøj i ikke liiige ved hvad i skal gøre med, så mail mig et billede af smykket, skoene, trøjen, kjolen eller hvad end det måtte være - så skal jeg prøve med bedste evne at finde noget smart at sætte sammen med.

...

Jeg synes lige jeg vil vise lidt H&M smykker som jeg synes er ret så fine og BILLIGE:



Så sødt og feminint armbånd til kun 59.95.
Køb det her!



Jeg elsker dyreprint - nogle gange kan det dog godt blive for meget. Det synes jeg ikke er tilfældet med disse øreringe. Og så koster de ikke mere end 25 kr.
Køb dem her!


Dette er en halskæde, som jeg tænker enten sidder hammer flot og ser rigtig elegant ud - eller kommer til at sidde stramt om halsen, og så er det altså knap så flot (efter min mening)
Men jeg synes den har potentiale og 79.95 er lige til at overkomme. Køb den her!

...

 Når man er en pige som mig, der køber utrolig meget tøj - har man pludselig også for meget tøj! Derfor sælger jeg rigtig tit ud af mit tøj og mine tasker.. Imorgen tror jeg at jeg vil ligge nogle billeder ud af de lækreste ting jeg har til salg for tiden :-) Det kunne jo være det var noget for jer.

I må alle have en skøn fredag :-D
Kæmpe knus fra Shopaholic'en!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar