søndag den 12. februar 2012

av av av ..

Åh mine små ømme muskler har ondt af sig selv i dag..
Mig og en god veninde var ude og servere til en 3 x 30 års fødselsdag for en god kollega igår! Og som "serverings-jomfruer" var det en stor udfordring at blive kastet ud i det, med 140 gæster og med mad til 150 gæster ;-) 
Men jeg er faktisk ret stolt af os - vi klarede det (synes vi selv) hammer godt.. Og det var en helt vildt underholdende aften fyldt med stress, peber, ondt i ben, god mad og godt selskab. 


Så i dag skal gå med så lidt som muligt - men jeg har egentlig taget gå tøj på, for man skulle da være et skarn, hvis man ikke kunne gå en tur i det smukke solskinsvejr! Så jeg må lige hive mig selv op af sofaen (som jeg iøvrigt faldt i søvn på da vi landede i Randers kl. 4)




Jeg vil lige vise et par øreringe jeg forkælede mig selv med igår: 



De er fra Pilgrim og koster kun 150 kr. Synes de er rå og feminine på samme tid, og det tiltaler mig.. 
De kan købes her!


Jeg vil slutte af med lige at mindes den kære Whitney Housten, som jo desværre blev fundet død igår.. 
Hendes musik har fulgt og rørt mig i mange år, og synes det er en meget sørgelig slutning på hendes hårde liv!
Jeg vælger at huske hende som hun så ud og sang i "the bodyguard"

Rigtig god søndag :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar