søndag den 26. februar 2012

Bag-loving

Jeg har i dag gjort et godt kup (synes jeg selv)
Måske min bank er en smule uenig - jeg glæder mig i hvert fald til at der kommer løn på onsdag! ;-)) 


Købte denne lækre taske fra Pieces - i flot cognac farvet læder.. 
Muuuuuums! Den var sat ned til 400 kr. fra 999! Det er et godt køb - nu har jeg så lige fundet den på Pieces webshop til 699 kr. og det pisser mig lidt af. Jeg gider ikke sådan noget med en snyde før pris - det er SNYD og ikke fair overhovedet. Hvis de gør det, skal de i hvert fald gøre det ordentligt, så man ikke kan gå ind og se at den reelle pris egentlig er mindre.. 
Sur og gnaven på VILA - men stadig rigtig glad for tasken, og det er jo det vigtigste.

Nu vil jeg snart gå ud til mine forældre for at få lidt gratis mad (det er jo nødvendigt nu ;-)))
Og sikke et smukt vejr at gå tur i - er da nødt til at smide et par solbriller på! Det bliver lækkert..

Jeg vender tilbage imorgen - måske med hvordan min konto har det. 


2 kommentarer:

  1. Haha, du er ikke skide god til at holde shopping fri ;) Men lækker taske.

    Og meget enig mht pris snyd. Jeg kan blive så TOSSET. Det er virkelig noget svineri!

    God aften ;)

    SvarSlet
  2. Nej åh det er simpelthen for dårligt :D
    Måske jeg skal prøve at starte igen fra imorgen - det må da lykkedes på et tidspunkt ;-)
    Det er klart min største svaghed..

    I lige måde, søde Ina :-))

    SvarSlet