torsdag den 16. februar 2012

Shoe abuse!

I dag er min krop brugt! Prøvede for første gang igår Kettle-Cross i Fitness world, og jeg må sige at jeg er positivt overrasket, selvom mine muskler i dag skriger på en pause. Det har de så ikke fået, da jeg i morges kl. 05:30 faldt ud af sengen for at tage til Body-fit med min søde veninde, og imorgen udsætter vi os selv for spinning kl. 06:15.. Det lyder godt nok tidligt, men det er så dejligt at få det overstået :-)

...

Jeg har allerede flyttet lidt rundt på møblerne i min stue (min kæreste havde for en gangs skyld en god idé :-))
Og i den forbindelse skal jeg have købt en gyngestol - for jeg ville elske at sidde med et tæppe og rokke løs i sådan en. 

IKEA har jo mange skønne ting, og foruden at være skøn, har også fundet en billig gyngestol i IKEA, som jeg hurtigst muligt gerne vil ud og hente. Den ser sådan her ud:

Den skal stå i forbindelse med mine sofaer, desuden vil jeg ligge et hvidt lammeskin hen over den. Jeg tror selv det bliver ret godt :-) men jeg må sige, at jeg er spændt på, om man overhovedet kan sidde i den uden at trille ud med det samme. Jeg krydser fingre.
Jeg får lige taget et billede af det hele så snart den er på plads!


Here is some thursday-shoe loving! ;-)


Lækre sko fra River Island til 505 kr. Køb dem her!
Jeg elsker mine to par converse - og jeg elsker denne fede farve! Jeg må dog hellere vente lidt med at købe dem for de koster 599 kr. Køb dem her!


Advokado-ansigtsmaske:

Her kommer simpelthen lige et lille skønhedstip!
Hvis du lige står og har en advokado og lidt honning i overskud er her et tip til en lækker ansigtsmaske du helt selv kan lave:

- En avocado
- Lidt yoghurt eller creme fraiche
- 1 spsk honning
- Evt. 2 skiver agurk

Mos avocadoen, tilsæt honning og lidt yoghurt. Skær to skiver agurk. Smør så masken i ansigtet og læg agurkeskiverne på øjnene - læg dig og slap af i cirka 15 minutter. Rens så masken af med lunkent vand. Voila, du har en lækker maske, der både nærer og fugter din hud.

4 kommentarer:

  1. Fin blog du har dig :-) vil dog sige at jeg selv har denne gyngestol og den er pænere end praktisk. Hvis du skal have den ultimative gyngestol som virkelig gynger vil jeg ikke anbefale denne - men flot er den.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt vild med idéen om en gyngestol, så jeg begyndte lige at kigge lidt omkring.. Denne gyngestol er godt nok en del dyrere, men helt klart mere praktisk. Og så er den jo også flot :-) - den kan også fås i sort til samme pris..

      http://shop.ilva.dk/produkt/87200062/fiji?maingroupurl=stole&webgroupid=

      Slet
  3. Tusind tak for rosen til min blog! :-)
    Og tak for de gode råd - Altid rart at høre folk der selv har købt og prøvet tingene. Nu tror jeg lige jeg venter og ser om jeg kan finde en bedre gyngestol, for selvfølgelig skal den kunne gynge ordentligt, synes bare den er super fin, og den fylder heller ikke alt for meget..

    Kusine den er super flot! Men den fylder også super meget, og koster lige en anelse mere. Men den er bestemt også i mine overvejelser :-D

    SvarSlet