søndag den 5. februar 2012

SUNday ..

Så blev det søndag.. 
Og en solrig en af slagsen - solen skinner i hvert fald ind på livet løs i min lejlighed! 

Her er nogle af mine absolut yndlingskøb:


Denne skønne Louis Vuitton taske købte jeg i London for omkring et år siden - jeg er faldet pladask for det mærke, elsker kvaliteten og det lækre design, og jeg ved at jeg aldrig nogensinde vil blive skilt fra dem!


Det er jo den lidt for velkendte logo taske, og det ærger mig engang imellem at der findes så utrolig mange mennesker der synes det er okay at købe kopier! Jeg er dog fuldstændig ligeglad hvis der er nogen der tror at min er falsk - for det ved jeg selv, at den ikke er..


Denne lille Prada "pung" købte jeg da jeg var i London i November 2011 - jeg elsker Pradas logo, og ville ønske jeg havde råd til at købe deres tasker - for de er da for smukke!


Mine helt nye stiletter.. Jeg elsker den røde farve! Men det skal lige siges at de gør NAS at have på en aften i byen.. Men de står og ser smukke ud sammen med mine andre sko ;-)


Denne pelshat er fra et marked i Notting Hill - jeg synes simpelthen den er så yndig og retro. Jeg må dog indrømme at jeg ikke har fået den brugt endnu, men den sibiriske kulde burde hjælpe på en grund til at få den på..


Jeg ELSKER denne pels poncho, som jeg fandt på E-bay (som i nok kan fornemme er det altså der jeg gør en del gode køb) kun 900 kr. for denne skønhed.. Jeg var så desværre så uheldig at den røg forbi skat, og jeg skulle så lige af med 300 kr. mere i told - MEN jeg synes stadig det er en meget billig poncho :-)


Jeg kan vel ligeså godt erkende min svaghed for neglelakker.. Jeg skifter neglelak meget tit, gerne hver aften ;-) så selvfølgelig skulle jeg også have dem til at stå ordentligt. Denne nail polish rack er også købt på E-bay, den kostede dog omkring 35 dollars, så den var ikke helt billig, men meget nødvendig! Jeg overvejer at købe en mere, så resten af mine neglelakker kan stå fremme.. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar