mandag den 27. februar 2012

Line & Jo & Monday!!

Jeg er ikke gode venner med mandag i dag!
Mødte kl. 06.45 i dag for at være på forkant med en annonce der har deadline kl. 10. Annoncen blev sendt 3 kvarter for sent, og mit blodtryk steg med 100 %!!

Jeg er dog faldet ned nu, og trækker da vejret nogenlunde normalt igen ;-) Frokost pausen bliver brugt på min indlæg i dag, da jeg ikke har tid i aften og min morgen inden jeg mødte gik jo så på ekstra arbejde.

NY UDFORDRING:

Ny udfordring bliver at den næste uge må jeg ikke shoppe! Man skulle have troet den sidste udfordring var nem, i og med jeg ikke havde nogen penge - men den holdt ligesom ikke..
Så fra i dag og til næste mandag ingen shoppen til mig :-(
Øv.. Men jeg tror desværre det er nødvendigt!

MY NEW CRAVINGS:



Har længe gået og synes at Line & Jos smykker er sindsygt lækre. Den her ring synes jeg er så smuk og elegant og så koster den kun 415 kr! Køb den her!




Men deres øreringe er nok de lækreste jeg længe har set! De er så rå og feminine på en og samme tid! De her øreringe har jeg kigget på længe, og tror jeg er nødt til at købe dem når lønen kommer og min udfordring er gennemført ;-) De findes også i guld.
Køb dem her! Deres hjemmeside er bestemt et besøg værd - ellers har de også en Facebook gruppe hvor de er gode til at opdatere og skrive om kommende events. Den kan du se her!


Fandt disse på en anden blog jeg læser - Læs den her!
Det er ballarinaer fra et mærke der hedder Pretty Ballarinas - og hvor er navnet dog passende.. De er SÅ PRETTY - og expensive :-(
Jeg tror de ligger på omkring 129 Euro! Øv. Men de er smukke at kigge på.

...

I eftermiddag vil jeg tage på café her i Randers med en rigtig sød pige og få en kop varm kakao - det glæder jeg mig rigtig meget til!

HAV EN SKØN DAG, LOVELY-PEOPLE :-D






1 kommentar:

  1. Jeg ejer desværre ikke nogle af Lines og Jos smykker, men sukker over dem så tit :) Og ja, de ballarinaer er fantastiske!

    SvarSlet