fredag den 3. februar 2012

Blandede bolcher ..

Hurtigt neglelaks tips!



Den førnævnte neglelak fra OPI med masser af glimmer i, er her lagt ovenpå en almindelig støvet grøn neglelak.. Det ser hammer godt ud synes jeg selv! :-)
Og den kan jo bruges ovenpå alle slags farver - rød og pink tror jeg også ville være ret lækre sammen med den!

Slutteligt vil jeg lige vise mine yndlings apps for tiden:



Ovenstående app er lidt en tøse-app! Men jeg synes den er skøn - i første omgang fandt jeg en udgave der kostede 6 kr. og dagen efter kom der så en der var gratis.. Som teksten også siger så kan man pimpe sin tekst, med at lave sin baggrundsfarve om, anden tekst osv. Den er et forsøg værd!


Jeg har lige hentet denne Flunkerne app igår - og den er såmen sød nok, for da jeg var lille elskede jeg at finde flunkerne, men det er kun den første demo der er gratis, resten af bøgerne koster 36 kr. men jeg synes nu den er ret så hyggelig!


Jeg er nok ikke den eneste der er blevet totalt afhængig af ovenstående app - WORDFEUD.
Men jeg synes det er rigtig god hjernegymnastik - FOR DEM SOM IKKE SNYDER!


JA jeg ved godt jeg er 22 år gammel - men jeg er simpelthen blevet forelsket i dette smølfeunivers.. Synes det er så hyggeligt at bygge den lille by og se de små smølfer vimse rundt. Jeg er også en pige der har spillet både SIMS, Roller Coaster Tycoon og diverse andre af denne slags spil - måske fordi jeg elsker at dekorerer ting!
Det er et spil man kan gå til og fra, og det tiltager mig meget!


Nu vil jeg snart sætte kursen mod Århus og Danmarksindsamlingen med skønne Sabrina! Rigtig god fredag derude :-)


Kæmpe knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar