lørdag den 4. februar 2012

Mon château ..


Her kommer så lidt billeder af min lejlighed:











Denne stol er købt hos Leth Solgt i Houmeden.. Det er en skøn butik fyldt med lækre franske detajler! Bestemt en butik der er et besøg værd, og servicen er på et ultra højt niveau - Helle der har butikken er altid storsmilende. Hun arbejder også som indretningsarkitekt for Jeanne d'arc bladet :o)








Jeg elsker de her lamper!! De er købt i en butik der hedder Ideen fra feen, som både laver blomster buketter og sælger det lækreste brugskunst - hun har netop åbnet en mindre outlet lige ved siden af sin butik, hvor der er 50 % på alt, og det var her jeg fandt disse lamper - sat ned til 249 ;-) skønno!




Denne gæstebog har jeg selv lavet - jeg købte selve bogen i Tiger til kun 20 kr. og derefter sad jeg og klippede bogstaver og citater ud fra blade.. 
Synes selv det er en ret sød bog ;-) 






Dette skab betyder ret meget for mig - jeg har fået det af mine bedsteforældre, og da jeg fik det var det helt mørkegrønt med rød mønster.. Så gik jeg igang med penslen, og jeg synes selv det er blevet rigtig godt! Den giver stuen en fin helhed.. 

Rigtig god lørdag! :o)

1 kommentar: