fredag den 2. marts 2012

Interior!

Her er lidt fredags inspiration til hjemmet, jeg kan lide rigtig mange forskellige stilarter, her er nogle af de ting og rum, som jeg synes er rigtig lækre:






























Garnier BB-cream


Jeg købte igår denne BB-cream fra Garnier.
Jeg var meget spændt på om den nu var så god som reklamen siger - og jeg må sige at det var den :-)
Det føles som om man tager en helt almindelig dagcreme på, den er hverken fedtet eller noget. En ekstra bonus er at den er på tilbud til 60 kr. i Føtex.
Den findes i to farver en lys og en lidt mørkere. Jeg har taget nummer to, og jeg synes ikke selv at der er kanter eller andet grimt! Skynd jer ud og prøv den, mens den er på tilbud.

1 kommentar:

  1. BB cream gør intet godt for mig, synes den er tyk og træls, den giver hverken glød eller fugter og dækker ikke rødmen (: Holder mig til maybelline matte mousse, den gør underværker (;

    SvarSlet