onsdag den 8. februar 2012

One Tree Hill Looooove ..


Jeg har været besat af One tree Hill i en del år efterhånden.
Den serie har virkelig ALT: drama, kærlighed, venskab, karriere, stoffer, død...

Men den scene jeg får kuldegysninger over HVER GANG - er den der er afbilledet ovenover! Mmh det er en fantastisk scene.

Sæson 9 er indspillet og igang i USA, men jeg har af en sød veninde fået et link så det kan følges på nettet, se det her

Det er dog kun de første 4 afsnit der kan ses indtil videre, men det er bedre end ingenting. Jeg venter dog til der er kommet lidt flere afsnit, for jeg kan ikke holde ud hvis der sker noget vanvittigt spændende, og næste afsnit først kommer ugen efter.
Det er dog et rigtig godt link, for alle afsnit fra alle sæsoner kan ses. Så kan man ikke lige huske hvordan sæson 8 sluttede er der rig mulighed for at få det opfrisket..  

Min veninde har set de første 4 afsnit, og jeg tror hun har været hele følelsesregistret igennem - og jeg ved hun har grædt.. Måske det er derfor jeg ikke tør gå igang! Jeg kan nemlig ikke bære når det går dem skidt i serien :) 

Nyeste fund på E-bay:


Jeg sad og kiggede lidt på E-bay igår - bare for sjov selvfølgelig.. Her faldt jeg over dette skønne tørklæde til omkring 25 danske kroner! Det var jeg jo nødt til at eje. Jeg købte også lige et ekstra til min mor :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar