torsdag den 9. februar 2012

Smykke-svaghed ..

JA jeg har også en svaghed for smykker! Men hvad har jeg efterhånden ikke en svaghed for?!

Julie Sandlau er en af de smykkedesginere jeg synes er fantastisk. Det eneste minus er bare at hendes smykker koster helt absurd mange penge.. Men jeg har snart 3 års dag med kæresten, så man kunne vel have lov til at drømme om at han bare hev 2.500 kr. ud til at give mig en skøn årsgave - jeg gav trods alt ham en tur i Disneyland i julegave/fødslesdagsgave/årsdagsgave ;-D

Pernille Corydon laver også nogle ret så flotte smykker. Jeg har selv to sæt af hendes øreringe. Jeg synes de er meget unikke, og koster ikke mere end 300-600 kr. det er lidt bedre til mit budget! Hendes smykker kan fx købes her!

Heiring er et nyt mærke for mig, der stammer fra Randers - og jeg synes de laver nogle rigtig unikke smykker. Jeg er lidt træt af jeg ikke har opdaget dem før, for den ring nedenfor er simpelthen smuk - Deltag i deres facebook konkurrence om at vinde ringen her!




Her er nogle billeder af smykker jeg sukker efter:


Heiring (den er rocker sej)


Julie Sandlau


Julie Sandlau


Julie Sandlau


Julie Sandlau



Sorelle

Dette armbånd får man med GRATIS hvis man køber for mere end 100 kr. på denne hjemmeside: http://www.sorelle.dk/ (tilbuddet gælder dog kun uge 5-6 - så i skal være hurtige)
Jeg købte selv en fin halskæde med en stjerne i for 130 kr. og vupti så dumpede dette super lækre armbånd også ind af brevsprækken.. Det er nogle flotte smykker til nogle meget rimelige priser. Jeg synes bestemt hendes hjemmeside er et besøg værd!

Nyeste køb på E-bay:




Jeg blev svært fristet igår da en veninde sendte mig et link på E-bay på dette lækre Marc Jacobs armbånd, der herhjemme koster omkring 300 kr. og på E-bay kun 56 kr. Jeg er jo ikke til at man køber fake mærkevarer - og det tror jeg ærligt heller ikke dette armbånd er - nogle ting er jo blot billigere i USA :-)
Jeg glæder mig i hvert fald til at modtage det..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar