torsdag den 2. februar 2012

CJ by CJ



Ja så blev det også min tur til at få min egen blog!

Mit navn er Camilla Julie, jeg er 22 og arbejder som marketingkoordinator for 7 Nybolig forretninger i Østjylland.

Min blog vil bære stort præg af min store passion for shopping.
JEG ELSKER AT KØBE TING - tøj, sko, tasker, make-up, neglelak, pelse, parfume - you name it, I got it!

Jeg er netop flyttet i min første lejlighed (Og JA det er sent at flytte som 22-årig, men jeg nægtede at flytte før jeg fandt den helt perfekte lejlighed.. Og det er min lejlighed (billeder kommer på et senere tidspunkt)

Jeg tuller rundt på 90 kvm. med mit eget walk-inn, og jeg elsker det! Endelig har jeg (næsten) plads til alle mine skønne indkøb jeg har gjort mig gennem årene..





Mit seneste køb er denne fantastiske neglelak fra OPI - den hedder Rainbow Connection.. Jeg elsker alle de farver!
Og jeg var så heldig at jeg fandt den på siden hvor jeg finder alt muligt sjovt, nemlig E-bay. Neglelakken kan findes her: http://www.ebay.com/itm/230732077844?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 :)


HAV EN SKØN SNEFYLDT DAG! :)

5 kommentarer:

  1. Uuuuuuuuuuuuuh sikke en neglelak! Want want! Keep going :D

    SvarSlet
  2. Tusind tak! :-) jeg synes også selv den er helt fantastisk..
    Den er skøn til en sort kjole i byen.

    SvarSlet
  3. Velkommen i blogverdenen! (:

    SvarSlet
  4. Tusind tak :-)
    Dejligt der er flere der følger med!

    SvarSlet
  5. Spændende at læse hvad der sker i dit liv på sidelinien søde :)

    Lisa

    SvarSlet