mandag den 6. februar 2012

Very dreamy ...

...

Jeg må jo erkende at når man flytter hjemmefra er budgettet til shopping en anelse mindre end det plejer! Og det hader jeg lidt engang imellem.. Specielt fordi der altid er 1000 ting jeg gerne vil eje! Dog må jeg så sige at efter alt mit tøj er kommet op at hænge på bøjler, føles det som om jeg har fået en masse nyt tøj! Jeg glemmer nemlig hurtigt det tøj der ikke kan ses, eller som har ligget lidt for langt inde i skabet ;-)


Nå, men her er i hvertfald nogle af de ting jeg ville ELSKE at kunne købe lige nu:

Den her pung er fra River Island (set på Asos) til kun 156 kr. Jeg synes den ser vildt lækker ud til prisen.. "Problemet" er dog at jeg har købt en skøn Louis Vuitton pung som kostede mig en hel del, og siden har jeg ikke skiftet pung (så det var faktisk en investering - som jeg tror har sparret mig for penge på den lange bane)MEN hvis jeg skiftede pung hver 14. dag, som jeg gjorde tidligere, ville denne pung helt sikkert være en god mulighed..


Jeg har disse sko fra H&M i sort, og jeg elsker dem.. De er både flotte og gode at have på - også koster de kun 199 kr. Det er jo fantastisk.. Nu kunne jeg bare også godt tænke mig dem i denne skønne muldvarpe farve - selvom jeg må erkende at jeg muligvis ikke har brug for flere sko lige pt.



Endnu et River Island fund, som jeg synes er noget så smukt! Og jeg tror også jeg er nødt til at bukke under for denne skønhed - den må jeg da eje.. Måske jeg går ind og bestiller den senere ;-)
Kun omkring 230 kr. Det er da billigt!



Jeg er normalt ikke til disse slags sko - men jeg synes egentlig H&M har gjort noget rigtigt med disse. Jeg tror det er farven kombineret med de fine lyserøde snørrebånd der har fanget min opmærksomhed.. Omkring 250 kr. koster de - og jeg overvejer dem stadig.. De ville i hvertfald være flotte at have stående ;-)


Denne skønne mørkeblå top er fra SAND. Den er så yndig og feminin, og det er en god model.. Jeg elsker SAND tøj (http://www.sand.dk/) Desværre er deres webshop ikke fyldt med alle deres skønne kreationer, men der er i hvert fald stadig en del lækre ting at finde derinde. Den vil være så fin over et par hvide jeans (som jeg egentlig ikke ejer, det må jeg hellere få lavet om på!)



Denne H&M jakke har også fanget mit blik.. Jeg har egentlig en cowboy jakke hængende, men jeg synes bare den her er meget flottere og er lidt mere rå! Den koster omkring 250 kr. Den ville være super lækker over en meget feminin top og et par sorte jeans..



De taler vidst for sig selv.. Nej hvor jeg elsker disse 3 neglelakker fra Chanel - som åbenbart er rocker dyre og ikke til at få fat i nogen steder.. Man har vel lov til at drømme!


...

Jeg kunne sagtens fortsætte, men jeg kan mærke at min shoppelyst simpelthen bliver for stor - så for ikke at falde i, må jeg hellere stoppe her ;-)





2 kommentarer:

  1. Elsker din blog Camulle, og elsker dine shopping fund! River Island gik jeg lidt amok i igaar, de har saa mange fine ting... Skoene fra H&M maa godt bo ved mig! :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød, Catrunte!! Det er dejligt at høre. Du er jo bare så heldig at have verdens bedste shoppingmuligheder, din lille London-chick! Åh River Island butikkerne savner jeg, de er virkelig fantastiske!

    SvarSlet