søndag den 1. april 2012

Skøn lørdag aften






Mit outfit lørdag aften bestod af min nye kjole fra H&M og ny grå blazer fra SAND - jeg peppede lige outfittet op med en skrigende pink læbestift og guld øreringe fra Pernille Corydon :-)




Her er lidt billeder fra min lørdag aften, som stod på indflytterfest med mine skønne veninder. Det var sådan en fantastisk aften med snacks, vin og masser af tøsesnak. De sidste gik hjem kl. 3, og hvor nød jeg bare hvert et minut. Jeg er ikke i tvivl om at jeg har absolut de bedste veninder! 
En af mine dejlige veninder havde været så dejlig og oveskudsagtig at bage de lækreste cupcakes med skøn dekoration - det var simpelthen så sødt - 
og hvor flotte er de lige?! 

Vi afholdte også Earth hour fra 20:30-21:30, hvor alt elektrisk lys i lejligheden var slukket - så der blev der taget levende lys i brug, og det var også rigtig hyggeligt. 

På trods af, at jeg først sov kl. 4 (efter oprydning efter 11 piger) var jeg oppe kl. halv 10 i dag og fik sendt min veninde tilbage til London - derefter tog jeg lige et par timer på job, og nu overvejer jeg kraftigt at tage en morfar på sofaen. I aften skal jeg spise hos mine forældre med min dejlige kæreste, og jeg glæder mig (for jeg har i hvert fald ikke overskud til selv at lave noget mad)

RIGTIG GOD SØNDAG! 

LOVE CAMILLA JULIE


Ingen kommentarer:

Send en kommentar