onsdag den 4. april 2012

Tip, tap, toe



Jeg læste om dette produkt på søde Mettes blog, og jeg ville rigtig gerne dele det med mine søde læsere.

På hjemmesiden lover de:  

Med TIP TOE får du længere og slankere ben, samt en bedre kropsholdning helt uden høje hæle og trætte fødder. Det hemmelige skoindlæg er et fantastisk og behageligt alternativ til høje hæle, som du kan bruge i dine hverdagsstøvler, converse, kondisko, gummistøvler og sågar ballerinaer. Placer TIP TOE bagerst i skoen og:
  • Få et højdeløft på op til 5cm
  • Længere & Slankere ben
  • En bedre kropsholdning
  • Aflast dine fødder
Jeg er selv alt for god til at få en rigtig dårlig holdning - hele turen til Disneyland var min kæreste efter mig med min holdning, så disse indlæg var bestemt en god mulighed for at få rettet op på det! Jeg synes det er rigtig billigt - og jeg er sikker på der er andre der har samme problem som jeg selv. Nu er rådet i hvert fald givet videre :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar