mandag den 30. april 2012

Veje-dag 1


1,6 KG. ER TABT!! 

Wihuuuuu.. De første 14 dage er gået og jeg har tabt 1,6 kg. Jeg havde håbet på at der var røget 2 kg. Men jeg er egentlig bare så glad for at jeg har tabt noget. Det skal så siges at jeg virkelig har knoklet og ikke rørt noget der ligner sukker. Det har været det hele værd. Om 14 dage er mit mål at have tabt 2,2 kg. Så er jeg endnu et skridt tættere på målet :-)) 

I dag købte jeg to pakker med måltids-erstatninger i Matas. Jeg vil prøve at drikke de shakes til morgen og måske engang imellem i stedet for aftens mad. Jeg vil prøve at se om der sker mere ved at erstatte nogle måltider med de lav-kalorie shakes - det bliver spændende! 

Jeg har faktisk på 14 dage tabt 1 cm. både om halsen, låret, hoften og i tajlen. Generelt har jeg tabt 1 cm. over det hele - det er jo fedt!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar