søndag den 8. april 2012

Mission fit for bryllup og sommer




Så banker foråret på og sommeren er lige om hjørnet, hvilket hvert år gør at rigtig mange piger gruer for bikinisæsonen!
Jeg er en af de piger - og sidste år gjorde jeg noget ved det for alvor, hvor jeg smed 12 kg. Der er desværre kommet lidt af de kg. på igen og jeg var efter de 12 kg. stadig ikke nede på den vægt jeg ønskede. Så på lørdag går jeg i krig for alvor igen. 

Endnu engang vender jeg mig mod min guru Morten René Pederzen, som fra på lørdag og en måned frem skal piske mig i Fitness world og ligge madplan for mig. Nu VIL jeg ned på den vægt jeg ønkser. Der er desværre stadig 7-8 kg. derned - men det kan sagtens nås, det ved jeg jo, og med Morten som trofast støtte skal jeg nok klare den. 

Thomas' søster skal giftes til juni, og jeg synes deres bryllup ville være et godt mål for at være nået min vægt. Jeg glæder mig til at komme igang igen, og jeg glæder mig som vild til at se nogle resultater. 2012 skal være MIT år. Jeg vil løbende gennem den næste måned skrive om forløbet, mine tanker og følelser omkring det. For vægttab er ikke kun rygrad til at holde sig fra de usunde ting og træne - det er også noget dybere. Jeg glæder mig til at dele det hele med jer, og jeg glæder mig til at nå mit mål. 

Skulle i have samme lyst og mål for jer selv, synes jeg i skal kontakte Morten på progressive@mail.tele.dk eller find ham i Fitness World i Randers. 



1 kommentar: