onsdag den 11. april 2012

DIY tapet billeder


Jeg fik i dag lavet nye billeder med noget tapet jeg fandt hjemme hos mine forældre, og jeg kom til at tænke på at jeg manglede nogle billeder i mit soveværelse. Så jeg tænkte jeg ville prøve at lave nye billeder med dette flotte tapet. Man starter med at finde rammerne, og tegn efter den hvide baggrund der altid er i nye rammer. 


Her har jeg tegnet den firkant jeg skal klippe efter. Det er vigtigt du tegner på bagsiden, så du ikke kan se kuglepens-streger når du er færdig med at klippe.


Det tapet som jeg fandt frem :-)


Så skal der klippes efter de streger der er tegnet. 


Her det færdige resultat - valgte at lave det ene med lodrette og det andet med vandrette striber, det synes jeg giver et godt spil. Kan i lide dem? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar