fredag den 6. april 2012

LUKAS GRAHAM M. BAND


Lækre brød snacks med rød pesto og ost.


Mit outfit - min dejlige kjole fra Vero Moda, bælte fra SAND, læder jakke fra SAND og støvler fra SAND




Han startede ud uden hans elskede hvide tank top, og sang "before the morning sun" uden andet end hans skønne stemme. Hans talent er enormt. Man bliver chokeret flere gange over hvor skøn en stemme han har. 


Så røg skjorten, og hans varemærke kom frem (det er så sejt) 
Jeg har ikke andre ord end WOW. Det var en helt fantastisk koncert. De er alle så hammer nærværende på scenen, hvilket er så fedt! Ej men de er så fede alle sammen, på den gode måde. Jeg vil anbefale ALLE at tage ind og se en af deres koncerter, jeg er fuldstændig klar på en koncert mere. FED FED FED FED MUSIK OG OPTRÆDELSE PÅ SCENEN. Klart en af de fedeste koncerter jeg har været til, han slår Britney Spears og L.O.C. med flere længder - Lukas Graham, du er for dejlig :-)

****** - 6 stjerner ud af 6! 


Fyren på bassen var hammer sej på scenen, og sluttede af med at smide trøjen til de sidste par numre - de var RÅ og de var 100 % dem selv, hvilket virker så sejt på en scene. 





Efter en skøn koncert tog mig og min kusine på Café K for at få lidt at drikke - jeg valgte en smoooooth Strawberry Daiquiri - MUUUMS. Efterfølgende tog jeg på daisy for at møde to andre veninder og dansede et par timer. Skøn skøn skøn aften. En af de aftener der er lidt for få af. 

4 kommentarer:

  1. Hvor lyder det skønt :) Sidder lige nu og hører ham på P3 guld! Fin kjole <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh var han ikke helt fantastisk? :-)
      Er helt forelsket!!
      Tusind tak, søde Mette!

      Slet
  2. Det lyder da som en hyggelig aften :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det helt bestemt også :-)
      Kan varmt anbefales!

      Slet