lørdag den 14. april 2012

Løøøøøørdag, juhuuu :-)


Min morgenmad bestående af havregrød og en appelsin.




Jeg var i Matas i dag - og jeg fik SÅ god service af skønne Pernille (helt sikkert den bedste ekspedient i Matas) hun hjalp mig med at finde den lækre Chloé parfume, ih hvor den dufter dejligt og frisk, hihi. Derforuden fandt jeg også en ny Chanel neglelak. 


Chanel neglelakken var en ny pink farve, som jeg senere prøver på - så skal jeg nok oplade et billede så i kan se den på :-)



Da jeg kom hjem lå der brev fra Børnefonden - og jeg kunne med glæde se nye billeder af mit søde sponsorbarn. Utroligt så glad man kan blive for et par billeder. Men jeg er virkelig glad for, at se hvor godt han klarer sig. 





På Café Blicher med mine nørdede forældre, der endelig har lært at sms'e - de er nu søde nok. 


Salat m. sennepsdressing, som var liiiige lovlig stærk (faktisk så stærk at jeg fik vand i øjnene)


Så var det også i dag, jeg startede med min første personlige træning med Morten Rene Pederzen. Det var hårdt, men skønt at komme igang, og få en masse motivation. 
Jeg vil nu igang med, at skrive mine mål ned, både på kort og langt sigt. Morten har skrevet en masse ned jeg skal tænke over og skrive ned. Jeg skriver dem ind på bloggen senere, så i der har lyst, kan fundere lidt over jeres egne mål. 


Ny grøn te der skulle være rigtig sund - glæder mig til at smage den i aften. 


Disse 3 kan komme til at redde mit vægttab - for så snart man har den dumme dumme sukkertrang, kan man spise sådan en bar med god samvittighed. Den er fyldt med 10 gram protein og har omkring 120 kalorier. De kan købes hos Morten i Fitness World :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er du bare sød, smukke! :-)
    Jeg siger tak for besøget i Matas - hyggeligt som altid..
    Ha' en dejlig aften.

    Kys Pernille

    SvarSlet
  2. Vildt sejt! Håber du når dit mål med vægttabet :-)
    Hvor lang tid skal du "være i behandling" og hvad koster det?
    Og sidst du prøvede det, synes du så det var hårdt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg SKAL nå det :-) men tusind tak for støtten.

      Det er et "10 turs-kort" med personlig træning denne gang - det koster 5.995, og her kan man jo lidt selv bestemme hvor lang tid det tager.
      Men den skal have fuld gas fra start til slut!

      Ja jeg synes det var hårdt sidst, men det er det absolut bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv.
      Det er hver en hård dag værd når man står på vægten hver 14. dag og kan se at det går den rigtige vej.

      Så jeg vil helt sikkert anbefale det, specielt hvis du har lidt svært ved selv at få taget dig sammen.
      Det er hver en krone værd :-)

      Slet