fredag den 30. marts 2012

SAND SALE


Her er et billede fra SAND sale i dag. Synes selv det er et meget velorganiseret lager salg, og der er en masse skønne mennesker der står bag planlægningen. Næste salg er til Oktober - og der får jeg lov til at udlodde nogle billetter til jer læsere :-) Nedenfor nogle billeder af nogle af de lækre ting jeg har fået med hjem, er allerede vildt glade for dem!



Lækker grå blazer - den har et vildt flot snit bagpå (jeg må hellere få taget et billede med den på en af dagene)


Læderbukser med stretch i siderne


Vildt lækker vest i skind med pels


Sandaler med dyreprint


Fin og feminin forårsjakke i en dejlig rosa farve


Fin sommerkjole 


ELSKER allerede den her blazer med slangeskins tryk



Fin ternet skjorte 


Resten af aftenen foregår her på sofaen, om lidt sætter jeg Krumme på også skal der kobles helt fra! Fortsat god fredag aften til jer. 

LOVE CAMILLA JULIE

2 kommentarer:

  1. Det er nogle virkelig fede ting du har købt camilla, er helt misundelig (selvom det er en grim ting) hah! Du må da have brugt hele din månedsløn på alt det?! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe tusind tak, søde :-) Er også super glad for alle tingene!!
      Men nej det var min betaling for at arbejde derude, så det gik lige op, hvilket var skønt - måske min shoppetrang er styret for et par dage ;)

      Slet