torsdag den 26. april 2012

Besøg hos Jyllandsposten




Jeg var i dag til møde på Jyllandsposten med vores Århus afdeling.. Det var ellers noget af en oplevelse. Det første man møder derude, er kæmpe gitre omkring hele bygningen, dernest en vagt der skal se billedlegitimation, for overhovedet at lade os parkere. Da vi endeligt blev lukket ind, skulle vi igen vise ID for, at få et gæstekort, som man SKAL have for overhovedet, at færdes indenfor. Inde i bygningen er der også koder på alle døre, og man skal følges rundt af en medarbejder. Vildt og skørt og meget groteskt, at det skal være sådan grundet de voldsomme hendelser for snart 5 år siden. De fortalte derude, at de bruger 10.000.000 kr. om året på sikkerhed! Det er jo sindsygt - må de mennesker der deltog i episoden have en utrolig dårlig smag i munden. Det har de desværre nok ikke!

Vi fik serveret den lækreste frokost med alt hvad dertil hørte. MUMS. Sikke en dejlig dag jeg har haft i selskab med mine gode kollegaer.

Efter job i dag skal jeg på Café med en af mine dejlige venner, som jeg ikke har set længe. Så jeg glæder mig til at se ham :-) Efterfølgende står den på 6 km. gåtur med en veninde - heldigvis skal vi hjem og se for lækker til love og paradise bagefter :-D
Juhuuu for en dejlig torsdag. Men jeg glæder mig nu også til at se min kæreste og familie imorgen, synes det er længe siden!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar