søndag den 29. april 2012

13. maj tilmelding



Hej skønne piger :-)
I forbindelse med mit salg d. 13. maj er jeg nødt til, at få en tilmelding, så jeg ved hvor mange snacks jeg skal indkøbe, så i kan have lidt at hygge jer med. Hvis i skriver jeres navn, om du kommer selv eller om du tager et par veninder med samt evt. et mobil nummer til min mail: camillajulie.skov@gmail.com, så sender jeg en sms dagen inden med adresse og tidspunkt som en påmindelse.. Håber på at se mange af jer, da jeg har fundet ekstremt mange gode og ubrugte ting. Priserne vil være mellem 10-150 kr. Så i kan virkelig gøre jer et godt køb. Der er både toppe, kjoler, bukser, halstørklæder, sko, neglelak, smykker og meget mere :-)
Så skynd jer at tilmeld jer - håber på at se mange af jer, det kunne være så hyggeligt!

KÆMPE KYS CAMILLA JULIE <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar