søndag den 15. april 2012

Nye mål



1. Mit langsigtede mål om 7 år

Det er svært at se så langt ud i fremtiden. Men om 7 år vil jeg stadig gerne være nede på den vægt jeg jagter nu, samt leve sundt og fortsat dyrke motion.

2. Mit mål om 1 år

Om 1 år har jeg fået den krop jeg higer efter, således jeg ikke længere skal gå og være deprimeret over mit udseende.

3. Mit mål om 3 måneder

Om 3 måneder har jeg tabt de 8 kg. jeg skal af med - gerne hurtigere end 3 måneder.

4. En sund ting jeg vil gøre hver dag, allerede i dag

Jeg vil hver dag spise frugt.

5. En god vane jeg vil opnå

Jeg vil gerne opnå at dyrke motion 2-3 gange om ugen efter forløbet. 

6. En dårlig vane jeg vil af med

Min sukkertrang der kommer HVER eftermiddag og HVER aften. 

7. Det jeg vil tabe på 14 dage

2 kg. 

8. Et motto/ordsprog/mantra der skal holde mig fokuseret

"Hvis du gør det, du altid har gjort, får du det du altid har fået"

9. En gave/oplevelse jeg vil give mig selv om 14 dage, 3 måneder, 1 år

Jeg er en pige der elsker selvforkælelse. Så om 14 dage NÅR jeg har opnået min første succes, vil jeg forkæle mig med en skønhedsbehandling hos 5thavenue eller noget massage.

De her mål er noget alle kan sætte for sig selv. Og hvis i ønsker et vægttab, var dette noget der hjalp mig meget i første omgang - for så snart det er skrevet ned er det nemmere at holde. 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusind tak for støtten, søde! :-)
      Det er altid motiverende når der er nogen der bakker op om en.

      Slet