torsdag den 12. april 2012

Godmorgen :)


Godmorgen alle sammen :-)
Jeg starter min fredag ud med morgenmad bestående af 2 stk. æbler, håber jeg kan holde mig mæt til frokost.
Jeg havde egentlig sat uret til kl. 05.30 for at smutte til spinning - men da jeg kigger ud og det regner voldsomt, vender jeg mig om på den anden side og sover videre. Jeg tager ind og træner efter job i stedet. Må jo hellere forberede mig lidt på min første personlige træning med Morten imorgen. Jeg glæder mig til at se resultater, og dele dem med jer. Jeg ved, at min blog primært handler om mode, og det kommer bestemt ikke til at ændre sig - men jeg føler at min motivation til mit sidste vægttab bliver større, hvis jeg tvinger mig selv til, at skrive om det. Håber ikke det skræmmer nogen væk, men blot motivere jer der føler de har samme behov. Skriv endeligt hvis i har brug for gode råd (Så spørger jeg lige Morten, hihi) Senere kommer der et indlæg og nogle lækre sko og tasker fra Zara, og mit weekend projekt bliver at få taget lidt outfit billeder samt at lede efter nitte sko og tasker på E-bay. Så husk at følge med piger!

LOVE CAMILLA JULIE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar