tirsdag den 24. april 2012

Luk munden og let røven


Jeg er øm i hver en muskel i min krop, og jeg kan knap nok gå, efter en vildt hård Stram op time i søndags, efterfulgt af en noget så ringe Zumba time (vi gik fra timen for, at tage en tur på løbebåndet i stedet) Jeg kæmper mig dog stadig igennem de øvelser jeg skal lave derhjemme hver dag! Men al den smerte gør ingenting, når jeg i dag føler, at jeg kan passe mine bukser lidt bedre. Der er kun små 6 dage til jeg skal vejes igen - og jeg håber så inderligt på, at der står jeg har tabt min. 2 kg. Det er mit mål - og jeg VIL nå det!
Jeg udsætter min krop for mere smerte, da jeg i dag med min veninde tager til Mave/balle/lår - av av av siger jeg allerede. Men det er alle smerterne værd, hvis blot vægten siger det jeg gerne vil have på mandag :)

1 kommentar:

  1. Du er råsej Camilla - du skal nok nå dit mål :)

    SvarSlet