torsdag den 15. marts 2012

H&M hjælper på en sygedag

Dagens indlæg bliver fra sygesengen (thank god for bærbar computer og min ipad) jeg har haft ondt i halsen de sidste par dage, og det kuliminerede igår med hovedpine og kvalme.. Så jeg er desværre nødt til, at tage en dag i sengen (det hader jeg, for det betyder at jeg kommer bagud på job - hvilket jeg i forvejen føler jeg er!) Heldigvis er det torsdag, hvilket er dagen, hvor H&M får nye ting på deres webshop - og i dag gik de da all in. Omkring 12 sider med nye ting - NICE. Her er nogle af de lækkerier jeg synes der er værd at kigge på: 













Det kan alt sammen og meget mere findes lige her!

Sneek peek på H&M Conscious Exclusive kollektion:



Så er det atter den tid på året, hvor H&M offentliggører deres Conscious Exclusive kollektion, som kommer i få udvalgte butikker fra d. 12. april. 

Conscious Exclusive er en særlig eksklusiv del af kollektion, som består af de fire ovenstående kjoler, som alle vil kunne købes online. Den øvrige kollektion, der består af 12 pieces, fås kun i udvalgte H&M butikker og altså ikke via H&M's webshop.

Conscious Exclusive er lavet af økologisk bomuld, genbrugt polyester, økologisk hamp og Mulberry silke og koster fra 699 kr. til 2.499 kr. Jeg er helt forelsket i den store creme farvede helt til højre, der bliver desværre kun lavet 1.000 stk. af den og eftersom den nok ikke kommer til at blive solgt i Randers, får jeg nok en smule svært ved at få fingrene i den, men jeg glæder mig stadig til d. 12. april :-)

... 

Hvis jeg på magisk vis skulle få det bedre i løbet af dagen, vil jeg tage nogle billeder af min nye smykkeopslags tavle, som jeg selv er ret tilfreds med, og som jeg glæder mig til at få hængt op! Det giver et hammer godt overblik over alle mine smykker. Så følg med! 

Nu vil jeg overveje at vælte ind i sofaen og sætte en afslappende Disney film på, som opvarmning til Disney land på torsdag!! Yaaaaay :-) 

1 kommentar:

  1. Wow.. Jeg tror, jeg var vild med alt tøjet :s hold da op hvor er det smukt og sommeragtigt!

    Du er lidt en skid, at du skal til disney land :( Men god bedring alligevel.. Åh :)

    SvarSlet