søndag den 25. marts 2012

In love


















Her i min nye skjorte fra H&M Trend, SAND læder bukser og SAND støvler.









Her var lidt billeder fra vores helt fantastiske tur til Disneyland Paris. Vi har nydt hvert eneste sekund dernede, og vejret var skønt! Omkring 22-23 grader hver dag - så det tøj vi havde pakket hjemmefra var lige varmt nok dernede, men det er vidst et luksus problem. Jeg har næsten fået udfyldt min autografbog ;-) Det var vildt sjovt at se de seje figurer hele tiden! Jeg savner det allerede dernede. Det har virkelig været en gennemført skøn tur og oplevelse. Jeg vil meget gerne derned igen (når jeg vinder i lotto - for hold nu helt op det er vildt dyrt, men det har været alle pengene værd) Nu har i fået lidt billeder - så jeg vil hoppe på arbejde!

LOVE CAMILLA JULIE

1 kommentar:

  1. Jeg er heeeeelt vild med din gule skjorte og Mickey posen! :)

    Åh hvor gad jeg godt at opleve det! Det ser så fortryllende ud! Det er da umuligt ikke at føle sig som en prinsesse, ligegyldigt alder :)

    SvarSlet