søndag den 18. marts 2012

Min weekend i billeder

Så er neglene klar til weekend med fart på :-) elsker min Gosh Flamingo..


Mig og veninderne var ude og spise på Graceland i Randers lørdag aften. MUMS for en lækker burger - det kan varmt anbefales!





Så var vi klar til en bytur, med røde smækre lækre læber ;-)





Søndag stod på et meget specielt fotoshoot for min slankeguru Morten René Pederzen! Her er lidt billeder fra dagens opgave.


Lørdag var jeg inde og se en Håndbold kamp første gang. Jeg var inde og se Randers HK mod Viborg HK, med en Viborg fan som det tydeligt ses på billedet ;-) tak for oplevelsen! ;-*

Nu vil jeg køre hjem til mine forældre og få noget mad - jeg orker simpelthen ikke selv at hoppe i køkkenet. Fortsat god søndag :-)

LOVE CAMILLA JULIE 

2 kommentarer:

  1. Tak for godt samarbejde og en spændende dag ved RosholmPhoto....glæder mig til at se resultatet

    SvarSlet