tirsdag den 27. marts 2012

DIY NITTER


Så fik jeg endelig brugt de nitter jeg havde købt på E-bay! Valgte at bruge en cowboy vest i tyndt stof, for at se om det overhovedet kunne lykkedes. Men det gjorde det! :-) Se billederne nedenfor.



Det du skal bruge er nogle nitter, det stykke tøj du gerne vil sætte nitterne på samt en kniv til at lukke nitterne bagpå.


Her har jeg sat den første nitte på foran.


Her ses lidt utydeligt nitten bagpå.


Her bruger du så kniven til at skubbe de skarpe ender sammen, således nitten sidder fast bagpå.



Så er det ellers bare med at give den gas med at få sat nitterne på - og finde ud af om nitterne skal sidde lige eller om de godt må være lidt skæve.





Her ses det færdige resultat! Jeg er faktisk utrolig stolt og meget overrasket over hvor nemt det egentlig er - min næste DIY bliver med nogle nye rhinsten jeg har købt :-) 

2 kommentarer:

  1. Ej hvor blev det dog godt.
    Har selv leget lidt med tanken om at komme nitter på en skjortekrave.. hvis du prøver, må du lige fortælle hvordan det gik

    stinesvenningsen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-)
      Er også selv rigtig tilfreds!
      Men jeg har købt nogle nye nitter i guld, som jeg sætter på en hvid skjortekrave jeg har, når de kommer.
      Der skal jeg nok lave et nyt DIY indlæg - så må du lige følge med, du er jo velkommen til at følge mig på bloglovin, så er du sikker på at få alle indlæg med :-)

      Slet