mandag den 5. marts 2012

3 års dag, morgenspinning og forår!

Igår havde jeg 3års dag med min kæreste (wihuu - og hvor går tiden stærkt)
Så vi havde en rigtig hyggelig aften, hvor vi slappede af og lavede mad sammen. Han havde også købt en rigtig flot gave til mig (som han ikke vil have skal ligges op hverken her eller på facebook, han er mærkelig på det punkt ;D) Men jeg kan sige så meget at det er fra Royal Copenhagen, og det er muselmalet - og hvor blev jeg bare glad!

...

Elsker mine sorte og pink nike sko!

I dag startede jeg dagen meget tidligt med at stå op kl. 05.30 og hoppe til spinning med en veninde. Skøn start på dagen - dog med et lille MEN - for da jeg skulle hjem lå  min nøgle så INDE i lejligheden. Måtte ringe til min lillebror som kom susende med min ekstra nøgle.. Så det har været en travl og hektisk morgen ;-) Jeg må så lige påskønne at da jeg gik fra spinning kl. 7 var der lyst og hvor er det bare skønt - så er foråret på vej! Solen skinner allerede - jeg tror det bliver en god dag! Som skal bruges i selskab med en af mine dejlige veninder.

...



Når jeg nu i en uge ikke må købe noget nyt, må jeg fokusere på de ting jeg allerede har købt! Og denne skønhed modtog jeg med posten i sidste uge. Den er i så lækker kvalitet - det ligner slet slet ikke en taske der kun koster lidt over 200 kr. Glæder mig til at få den afprøvet i byen i weekenden!



Så fik jeg i sidste uge købt gyngestolen fra IKEA. Jeg synes den passer rigtig godt ind :-) Det er blevet min lille hyggekrog, hvor jeg drømmer mig til Frankrig med mit lille oliventræ!

...


4 kommentarer:

  1. Hvor har du købt tasken henne? :-))

    SvarSlet
  2. Tillykke med 3-års dagen :)

    Hehe. Min kæreste er også MEGET privat og mærkelig på det punkt. Han er helt ok med at jeg blogger, så længe der ikke kommer noget op om ham eller for meget os ;) Men jaja, fair nok. Synes også det er rart, at noget er privat.

    OG HVOR ER DEN TASKE KØBT????

    SvarSlet
  3. Tasken er købt på ASOS og er fra River Island - jeg tror desværre den er udsolgt piger :-( Men prøv måske på River Islands hjemmeside! Måske i er heldige..

    Haha, de mænd er sgu ikke til at blive kloge på ;-) Så private de er! Ej det er også helt okay med mig..

    SvarSlet
  4. Tak skal du have - den er jo bare super smuk!

    SvarSlet