tirsdag den 20. marts 2012

I FEEL LUCKY


Iiiiih, jeg kan slet ikke forstå at jeg om et døgn rejser mod dette lækre hotel!! Ej jeg føler mig som et lille barn, som skal i JA DISNEYLAND :-D og så er jeg så heldig at have en kæreste der gerne vil med! Jeg lover at tage en masse billeder..


Jeg skal i Comedy Zoo på Værket i Randers til maj, hvor Simon Talbert og Elias Ehlers kommer. Det bliver en aften sammen med min mor, hendes bedste veninde og hendes datter, som jeg har kendt hele mit liv. Jeg glæder mig vanvittigt meget til en rigtig tøse aften med masser af humor :-)


GRUUUUUNK! Han er for genial, jeg elsker den stemme, og hans musik er for skøn. Jeg skal til koncert i Randers med min kusine i April - og jeg glæder mig helt vildt! 


Min mor var så sød at give min far en julegave, som vi alle kunne få gavn af - nemlig 4 billetter til Mick Øgendahls show. Jeg glæder mig til Maj. Det bliver skønt at få en aften med familien, som i de gode gamle dage..


Åh min barndoms drøm går i opfyldelse d. 12. maj, hvor jeg sammen med en god veninde skal opleve de lækreste drenge fra Backstreet Boys i Jyske Bank boksen, som jeg har været forelsket i siden jeg var 10! "I WANT IT THAT WAY!


Ja, som jeg nok ikke kan skjule er jeg er et lille Disney barn! Jeg elsker alt ved Disney. Jeg gav den samme veninde, som jeg skal til Backstreet Boys med to billetter til Aladdin musical i Fredericia til Oktober. Det betyder jo desværre der er lidt lang tid til gaven kan bruges - men så har man jo noget at glæde sig til! 

Havde lige lyst til at vise, hvor meget jeg har at glæde mig til i 2012 - og jeg er sikker på der kommer en masse mere :-) for jeg ELSKER at opleve ting, og koncerter er blevet en af mine største laster, det er skønt.
Nu vil jeg pakke færdigt til imorgen - kan i sove rigtig godt!

Hvis i følger med imorgen ligger jeg billeder ind af min første DIY ;-)

LOVE CAMILLA JULIE <3

Følg mig på Bloglovin' HER!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar