onsdag den 21. marts 2012

My new love :-)


Jeg er netop kommet hjem fra 5 timer til SAND sale - og det første der er kommet med hjem er disse lækre støvler i ruskind med nitter! Derforuden også et par læder bukser med stræk i siderne - men de er pakket ned i kufferten, klar og parat til Disney land ;-) 

Her er et billede af alle de andre ting jeg har fundet til SAND sale - årh gud hvor bliver jeg fattig! 


Her ligger blandt andet: en grøn vinterjakke, olivengrøn dunvest, gule stiletter, ternet skjorte, sandaler, blazer, rosa skjorte, slangeskins skjorte/tunika og meget andet :-) åh hvor jeg elsker det salg 2 gange om året!!!

Om 2 timer sætter mig og kæresten snuden mod Hamborg, og derefter flyver vi til Paris! wihuuuuuuuuuu.. Kan slet ikke vente.


5 kommentarer:

  1. Jeg er MEGET misundelig på dig! VILDT VILDT MEGET!

    Men rigtig god tur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg faktisk godt forstå :-) Der er sindsygt mange lækre ting.. Hihi - glæder mig til at ligge billeder op af det hele i slutningen af ugen.

      Slet
  2. Haha Camilla.. endnu en overfyldt SAND kasse, men det ser godt ud. Hvor meget måtte du smide for de sko?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen du ved jo jeg ikke kan lade være, Helle :-)
      Jeg er jo derude en halv time før det hele starter for at nuppe alle de gode ting! Uh jeg har ikke givet noget indtil videre - men jeg er mener at de koster 450 derude - deromkring. Kommer du i løbet af ugen?

      Slet
    2. Jeg tager til Kina på onsdag, så det kan jeg ikke desværre, men må se om jeg kan nå det næste gang.. men det ser helt sikkert godt ud, det du har gaflet dig;)

      Slet