mandag den 12. marts 2012

Je déteste lundi

Mandag er bare ikke min dag, og i dag er ikke en undtagelse.
Jeg har haft en weekend med mange blandede følelser.
Jeg har været over lykkelig og grædt som et lille barn..
Jeg glæder mig til at kunne slappe af og bare hygge mig med min kæreste i aften!

Weekenden har for mit vedkomne stået på: familiehygge i min lejlighed med pandekager (hjemmelavet af min seje kæreste), shopping (kun kiggeri for mit vedkomne) med min mor, hygge aften og bytur i Viborg med min veninde, derefter fødselsdag hos min anden veninde også i Viborg - så jeg fik set Viborg en del :-)


Et par billeder inden bytur i lørdags

Tillykke til min dejlige veninde som i dag bliver 21, og som jeg fik lov til at fejre igår - Hurrrraaaa for Line <3



STYLE BOOK



Min rigtig gode veninde foreslog mig i weekenden en app, som hun var sikker på var lige mig! Og hvor har hun dog ret :-)
Det er en app tilegnet til ALLE der elsker deres tøjskab/walk inn.. Den koster godt nok 24 kr. hvilket jeg normalt synes er meget for en app - men jeg er sikker på den er hver en krone værd.
Det kræver lidt tid at få ordentlig udnyttet denne app, men jeg glæder mig til at komme igang med at tage billeder af alt mit tøj. Denne app hjælper dig med at sætte sæt sammen med det tøj du i forvejen har. Det giver et skide godt overblik over enkelte elementer i dit tøjskab. Der kommer en opdatering så snart jeg har fået oploadet billeder af alt mit tøj (måske jeg skulle tage en fridag til det ;-) Synes i hvert fald lige i skulle have dette fantastisk tip!

Romantisk stemning:






LOVE CAMILLA JULIE

1 kommentar:

  1. Christine Nielsen13. marts 2012 kl. 11.52

    Hvor er du dog smuk på de billeder fra jeres bytur - Wow siger jeg bare :-*

    SvarSlet