fredag den 23. marts 2012

DISNEY!!

Ej hvor jeg dog er forelsket i Disneyland - glæder mig til at vise alle de dejlige billeder vi har fået taget :-) Vejret er skønt hernede, i hvert fald over 22 grader. Lige nu sidder vi og nyder lidt at drikke fra Starbucks! Har savnet at blogge - men der er desværre kun gratis net på denne Starbucks. Så dette bliver mit første indlæg uden billeder.. Har allerede fåer autografer og billeder med nogle af figuerene, set Disney paraden 2 gange, prøvet de skønneste forlystelser, spist morgenmad med en vildt lækker buffet og så meget mere!!! Ville bare lige sige hej til mine dejlige læsere og sige at jeg nyder at være et lille barn helt inden i! Kæmpe kys fra Paris <3

1 kommentar:

  1. Årh hvor er det godt at høre!!! Kom med billeder, når du har tid :)

    SvarSlet