onsdag den 7. marts 2012

Yndlings produkter & Skønne pasteller




Her er mine absolut yndlings produkter når det handler om skønheds produkter:

1. Garnier BB cream - bruges nu som både dagcreme og foundation
2. Matas fodcreme så de små fusser kan blive sommerklar
3. Matas tørshampoo - det er et must hvis man har tildens til kedeligt hår efter blot en hårvask!
4. Ole Henriksen dagcreme - elsker hans produkter, men må nok sige Origins bliver min næste dagcreme når jeg løber tør. Den virker lidt bedre på min hud end Ole Henriksens creme gør
5. Benefit 3-i-1 øjenskygge (har fået den af en veninde fra London, og den er fantastisk) Der er en tegning til hvordan man ligger øjenskyggen rigtigt - det bliver jo ikke nemmere!
6. Min elskede 2-i-1 Loreal mascara. Mine vipper kan ikke fungere uden den hvide del af denne mascara, som gør vipperne tykke og klar til at man påføre selve mascaren :-)
7. Highligter til kindbenee fra MAC (kan også bruges som øjenskygge)
8. Burberry Body parfume - synes den dufter helt fantastisk, og så er den også smuk at se på!
9. Hår olie fra Keratase
10. Pudder pensel fra Nilens Jord med fine fine sten (købt billigt i lufthavnen sidste år)
11. OPI neglelak
12. Nivea makeup fjerner
13. Mine elskede Chanel neglelakke (kan man overhovedet sige Neglelak i flertal?!)





Synes H&M laver nogle vildt lækre ting - og ovenstående er bestemt ikke nogen undtagelse! Specielt strikken med alle palietterne er jeg helt forelsket i! Det kan alt sammen findes på webshoppen!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar