tirsdag den 13. marts 2012

Nice hair!

Indrømmet, jeg er ikke særlig god til håropsætning! Og jeg ville sådan ønske jeg bare lige kunne svinge en fletning rundt så det sad perfekt - det er desværre ikke tilfældet. Men her er lidt billeder af håropsætninger jeg synes er ret så flotte:














...

Jeg går og pusler med et lille projekt - en sættekasse til alle mine forskellige slags neglelak! Jeg har jo ellers en rigtig fin stand til dem - men det er kun under halvdelen der kan stå derpå - så resten står bare og roder, og det driver mig til vanvid. Så jeg har tænkt på nogle forskellige muligheder:



Synes denne sættekasse er vildt fin - den koster kun 120 kr. på Trendsales, hvilket jeg synes er en meget rimelig pris!




Jeg kan nu også rigtig godt lide Hay's meget stilrene plexiglas sættekasser - problemet med dem er bare at de koster 500 kr. PR STK!



Fandt også denne fine lille lyseblå sættekasse på nettet til omkring 200 kr. Den passer rigtig godt ind i min franske landstil - men jeg tror indenfor kort tid, at lejligheden vil få et mere romantisk præg (det kan jeg mærke jeg savner, og når jeg bor alene, er det jo med at nyde at kæresten ikke skal blande sig)


Andre ideer modtages også gerne - jeg kan til tider være idé forladt med sådanne projekter! Jeg kunne også bygge en selv, og sætte tapet i rummene, men jeg har bare ti tommelfingre, så den løsning går nok ikke!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar