fredag den 16. marts 2012

Ebay har gjort det igen!




...

Rose Confidentiel på neglene på sådan en forårs fredag :-) jeg elsker den her farve fra Chanel!

Jeg er desværre stadig ikke helt på toppen, men i dag valgte jeg at stå meget tidligt op (skrive dette indlæg) og derefter tage på arbejde til kl. 07:00 - jeg har en del af indhente i dag, og jeg rejser jo til Disneyland i næste uge, pyha jeg bliver helt stresset bare ved tanken. Sådan er det at sidde i en stilling, hvor man har et monster ansvar for 6 afdelinger.

Jeg glæder mig helt vildt til weekend som for mit vedkomne kommer til at bestå af kærestehygge, Randers HK-Viborg HK med min gode veninde og far, spisning og bytur med 3 dejlige tøser, fotoshoot med min mentor og slankeguru og afsluttes med at skulle lave mad til 6 mennesker, fordi mine forældre, deres bedste venner og kæresten kommer til middag - det bliver jo ikke bedre (bortset fra at jeg aldrig har lavet mad til så mange mennesker før helt alene - måske jeg lige skriver lidt om det på søndag)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar