søndag den 4. marts 2012

Galla og sofa!

Har haft en weekend med både Galla og afslapning på sofaen uden make-up! Det var dog desværre ikke mig selv der hoppede i galla outfit, det var derimod min seje lillebror og hans smukke kæreste. 
Her er et par billeder fra deres aften igår:



Synes hendes lyserøde kjole er helt fantastisk smuk! Og hvor klæder de hinanden godt :-)Jeg elsker galla kjoler - nogle gange tænker jeg at jeg burde være født som prinsesse, så jeg kunne have haft sådanne kjoler på hver dag! 
Det skal lige nævnes at Christines hår er sat af min rigtig gode veninde og blogger Sabrina. Se hendes blog her!
... 



Min søde kæreste kom med denne autograf bog til mig igår - så jeg kan tage den med til Disneyland når vi kører afsted om små 3 uger! Synes den er så yndig :-) 

...

Min søndag er brugt i selskab med min sofa! Jeg har nydt bare at kunne slappe helt af og nyde at have absolut ingen planer.
I dag er også den dag jeg har handlet mad til hele næste uge, og nu er dankortet afleveret hos mine forældre - så nu er jeg uden penge den næste uge, er spændt på hvordan det kommer til at gå ;-)



3 kommentarer:

  1. Ih hvor er den kjole bare flot!! Den klær hende virkelig godt! Hun har lige kuløren og det hele.

    Vil også til galla, hmm.

    SvarSlet
  2. Er det egentlig ikke Sabrina (www.theworldofsabrina.wordpress.com) som satte hendes hår? Det ser så fint ud!! Mvh. Laina

    SvarSlet
  3. Det skulle også gerne stå under det sidste billede, Laina :-)
    Men du har helt ret! Det var nemlig Sabrina der satte denne helt fantastiske frisure..
    KNUS

    SvarSlet